[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanitimi icin Destek

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
2 Mayıs 2007 Çar 01:40:12 EEST

Sayin Arkadaslar,

Usak Universitesine bagli Muhendislik Fakultesi Makina Mühendisligi
ogrencileri olarak Ismail BUHUR ve Ekrem GUNGOR adli
ogrencileriz.ODTUKultur Merkezinde Duzenlecek olan  4. Linux (PARDUS)
ve Özgür Yazilim
Senligi icin okulumuza afis astik ve ogrenci arkadaslarimizi bu konuda
bilgilendirmeye calisiyoruz. Ancak takdir edersiniz ki bircok arkadasimiza
ulasmamiz ve onlari bilgilendirmemiz cok fazla zaman almakta ve yeterli
olmamaktadir. Sizden ricamiz Ulusal Bir Isletim sistemi olan Linux tabanli
Pardus İsletim sistemi hakkinda eger gonderebilirseniz tanitim burosuru ve
Kurulum Cd'si olacaktir.Universitemiz destegi ile yapilacak olan Usak Unv.
Bahar Senliklerinde bir stand acip Pardus (Linux) Isletim sistemini
taniticaz. Sayet gondrecek veya yardim edecek olusaniz aktif bir tanitim
kacinilmaz olacaktir.bu konuda saygilarimizi sunar sizden rica ederiz.

Iyi Calismalar

Ismail BUHUR     ismailbuhur at gmail.com
Ekrem GUNGOR  ekremgungor at gmail.com