[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: þifre girememe problemi

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
1 Mayýs 2007 Sal 01:43:16 EEST

root yazıp şifre girdiğimde de şifremi kabul etmiyor. bunu da denemiştim. şu an pardus çalışan cd 1.0 ile yazıyorum. (bu arada galiba utf-8 kodlamasıyla yazmayı beceremiyorum.) ben sorunumda şifreleyici programa ya da şifrelerin tutulduğu dosyalara zarar verdiğimi düşünüyorum.  şifreleri unutmam da mümkün değil. misafir oturumlarını yedek oturumlar olarak kurduğum için çok basit şifreler belirlemiştim. örneğin misafir5 için 5555 olarak belirlemiştim. sorun sistemin bu şifreleri unutmuş olması :)
 çalışan cd ile düzeltilecek bişeyler varsa yapabilirim diye de düşünüyorum bi yandan. örneğin ramazan akın'ın yardımında bahsettiği home/ferit/.kde3.5/share/config dosyası yerinde durduğunu çalışan cd'nin konsolundan da gördüm. hemen de pes etmek istemiyorum. ama biraz daha sabredip, olmazsa pardus 2007 felis chaus'u sıfırdan yükleyeceğim. yazık olacak bugüne kadar yaptığım tüm yapılandırmalarıma, kurduğum programlara, güncellemelerime vs... ama son seçenek doğal olarak bu.

Ferit MAYATÃœRK

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com