[Pardus-kullanicilari] CPU-Anti Virüs

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 23:25:04 EEST

Kurulan Programlar ilgili olduğu bölüme bağlantılı kurulur misal skype
kurduysanız Programlar->İnternet bölümünde bulursunuz.CPU  Kullanımına
gelince winxp,suse ve ubuntu daki izlenimlerim ile Pardus arasında farklar
yok denecek ölçüde ve birbirine yakın değerler ram kullanımını kasdederek
yazdıysanız linux tabanlı işletim sistemleri winxp ye göre daha çok ram
kullanır bu da geçişlerde hız kazandırır.Kolay gelsin

31.03.2007 tarihinde Fatih MEMİŞOĞLU <fatih657 at gmail.com> yazmış: