[Pardus-kullanicilari] CPU-Anti Virüs

selim ok selimok at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 23:16:51 EEST

Kpowersave'in göstergeleri islemci kullanimini degil islemcinin o anki
saat hizini ve bunun maksimuma oranini gösteriyor. Bu göstergeler
islemci yükünü göstermiyor. Kpowersave isminden de anlasilacagi gibi
bilgisayarinizin güc yönetimi ile ilgileniyor, sistem yükü ile degil.
Bu durumda göstergeler dogru calisiyor.
Ancak yeni kusak islemcilerin bir cogunda (özellikle dizüstü
bilgisayarlarda) islemci yüküne göre saat hizi ayarlanabiliyor.
Bilgisayar tipiniz dogru algilanirsa gerekli moduller otomatik
yükleniyor ve kpowersave ile islemci saat hizi ayarlamasini dinamik
yapabiliyorsunuz.
Su anda muavin bazi bilgisayarlari tanimlayamiyor yada masaüstü
bilgisayar saniyor. Bu nedenle o komut ciktisini sordum aslinda. Birde
tabi bilgisayar tipini.

Iyi calismalar,
Selim

31.03.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: