[Pardus-kullanicilari] pardus+debian+ubuntu

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 15:25:22 EEST

debian için;
kurulum için gerek paketler ilk cd de, internetiniz kotalı değilde net-int
ile kurmanızı tavsiye ederim. eğer internetiniz yavaş ise 1 ve 2 c indirip
kurlumu gercekleştirin. yanlış hatırlamıyorsam openoffice 2 cd de idi.
diskinizde bos bir bolumun olması yeterli. diski bolumlemeyi debian
bırakmayın. dosya sistemi olarak reiserfs kullanmanızı tavsiye ediyorum.
bana göre ext3 ten daha güvenli ve hızlı.
ubuntu için;
ubuntu da debian türevi olduğundan hemen hemen aynıdır. tek cd ile kurlumu
yapabilirsiniz.
jigdo yerine torrent kullanın. pardusda ktorrent var. veya kget ile iso
dosyalarını indirebilirsin.
grub kısmına gelince sistem kurulunda pardusun grubu yerine debian gelir.
menülerde pardus bulunur. eğer en son ubuntu kurmussan ubuntunun grup menüsü
gelir. grub menüsünü mbr ye kurmayı unutmayın.
kolay gelsin.

31.03.2007 tarihinde mehmet <myigin at gmail.com> yazmış: