[Pardus-kullanicilari] pardus+debian+ubuntu

mehmet myigin at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 15:02:40 EEST

merhaba. sistemimde winxp ve pardus 2007.1 yüklü ve ben test amaçlı olarak
debian sarge ve ubuntu yükleyeceğim. yükleme öncesinde mevcut sistemimden
dolayı, açılış kurulum veya grub ayarları ile ilgili bilmem gereken birşey
varmı acaba?
acemi bir linux çu olduğumuda ekleyeyim. ayrıca debian konusunda uzman bir
arkadaş bana ayrıca özel  mail atıp kurulum ile ilgili (tüm cdleri indirmem
gerekirmi, jigdo yu beceremedim, gibi konularda) bilgilendirebilirse
sevinirim. teşekkürler.