[Pardus-kullanicilari] Kurulumda swap bölümüne gerek var mı?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
31 Mar 2007 Cmt 13:30:43 EEST

Sat, 31 Mar 2007 11:47:10 +0300, "Ahmet Emre Aladağ"
<aladagemre at gmail.com> :

> Kurulur? Nasıl Kullanılır?" konulu bir seminer düzenleyeceğim. Burada
> kurulumu anlatırken insanlara
> * Bir sistem bölümü oluşturun (10GB+)
> * Bir swap bölümü oluşturun (1GB)
> * İstediğiniz kadar da home bölümü oluşturun
> şeklinde mi anlatayım?
Ben sizin yerinizde olsam hic kafalarini disk bolumlendirme ile
karistirmazdim. Yali'nin otomatik bolumlendirme secenegi bunun icin var.

Windows'un yanina kurmalari icin disk bolumlendirme anlatmam gerekirse
de, ayni otomatik bolumlendirmenin yaptigi gibi tum kurulumu tek bir
disk bolumunde gerceklestirilmeyi anlatir; takas alani, ev dizininin
ayri bir disk bolumu yapilmasinin daha deneyimli kullanicilara yonelik
yontemler oldugunu soylerdim.

                   Doruk