[Pardus-kullanicilari] usb wireless adaptör problemi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
30 Mar 2007 Cum 11:57:36 EEST

surucuyu sanirim /lib/modules altinda arayarak bulup (rt73.ko gibi bir
dosya olsa gerek) silmeniz gerek. Su dizinlere oncelikle
bakabilirsiniz:
/lib/modules/2.6.18.8-80/kernel/drivers/net/wireless
/lib/modules/2.6.18.8-80/net/wireless/

kernel versiyonunuz benimkinden farkli olabilir siz dogru olana bakin. Ayrica:
sudo find /lib/modules -name *73* -print

komutu ile de icinde "73" gecen dosya isimlerini bulabilirsiniz. Sonra
sudo rm ile silersiniz.

Sildikten sonra "depmod -a" yapin ki sistem nerde ne surucu var tekrar
insa etsin.

Daha sonra da pisi paket yoneticisinden "73" aratarak surucuyu bulup
kurmaya calisin.

Kolay gelsin,

Emre