[Pardus-kullanicilari] usb wireless adaptör problemi

emre erdoğan postaemre at gmail.com
30 Mar 2007 Cum 10:18:05 EEST

Emre Bey ilginize teşekkür ederim.

Sürücüyü derlerken örnek kodlara bakarak, kernel 2.6 için olan yolu takip
ettim. Sürücüyü yüklemekte de bir problemim olmadığını sanıyorum.

Mevcut sürücüyü nasıl kaldıracağımı ve sistemde bulunan sürücüyü kullanarak
bu donanımı nasıl tanıtacağımı söyleyebilir misiniz?

Yine derlenmesi gereken kodlar mı var? Çünkü sistem tak-kullan şeklinde bu
donanımı göremedi.

Tekrar teşekkürler...

> [...]
>To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr

>Emre Bey Selam,

>Esasen aldiginiz kart Ralink'in chipsetine sahip. Ralink linux'a
>verdigi destekle bilinen bir karttir. Dogrudan calismamasina sasirdim.

>surucuyu derlerken tar.gz dosyasindaki README dosyasini okudunuz mu?
>2.4 ve 2.6 kernel'ler icin farkli metodlar var. 2.6 kernel icin olani
>takip etmeniz gerekiyor.

>Pardus'u da son versiyona guncellediginize emin olun ne olur ne olmaz.

>Ayrica simdi google'da yaptigim arama sonrasinda goruyorum ki:

Pardus'un kendi icinde RT73 surucusu var. Kendi yuklediginiz surucuyu