[Pardus-kullanicilari] macromedia

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
30 Mar 2007 Cum 01:15:23 EEST

sayın serdar bey;
Öncelikle bu mail listesinden destek alacaksınız yada sizin karşılaştığınız
sorunları
bir başkasının cevap verme zorunluluğu; çözüm üretme zorunluluğu yok. :)
Unutmayın ki biz teknik servis /destek veren kişi veya firmalar belirli bir
ücret almaktayız. SORUNLARI CÖZEMESEKTE;

Sizin sorununuza gelince öncelikle kurulum sorunun wine den kaynaklanıp
kaynaklanmadığını anlamamız gerekli.
basit bir windows programı kurmayı denyin (winamp, winzip, alzip) kurulumda
sorun oluyorsa wine yi pisi araçılığıyla kaldırıp tekrar kurun. eğer
kurulumda sorun olmuyorsa daha karmaşı kurumları deneyin.

sistemlerde wine yada benzer emülatörleri kullanmayı tavsiye etmiyorum.
sebebi virüs saldırısı. basit bir anlatımla firefox da düzgün çalışmayan
herhangi bir internet sayfasını görmek için wine yardımı ile internet
explorer ile internete girdiğinizde,  virüsler, trojanlar, truva atları,
solucanlar ... emülatörler aracılığı ile windows platformunda ki gibi aktif
hale gelirler. wine ile kullandığınız kapalı kaynak kodlu programlar ne
kadar çok olursa o kadar saldırıya acık olursunuz.
buna benzer bir olay başıma gelmişti ve hafızada saçma sapan programları
görmeye başlamıştır. işin gerçeği anti-virüs yazılımı pek kullanmıyorum.
onun yerine kaynağını/sebebini arıyorum :)
konsol ekranında
ps axu
hafızada neler olup bittiğini anlık görebilirsin.

kolay gelsin.

29.03.2007 tarihinde Mevlüt KOÇAK <mevlut.kocak at artvin.gov.tr> yazmış: