[Pardus-kullanicilari] macromedia

SERDAR serdar.pinar at nsgrup.com
28 Mar 2007 Çar 19:47:03 EEST

flash 8 i wine ile çalıştırıyorum ..kurulum başlıyor..sonra bana normal olarak
programın lisans sözleşmesi falan soruyor , ondan sonra shortcut
oluşturulacakmı falan soruyor..yani default kurulum ekranları geliyor ondan
sonra kuruluma başla dediğim de öyle ce kalıyor.kurulmuyor yani

ne yapmam gerekir.. aynı sorun dreamweaverdada var ? varmı bu kurulumu
anlatabilecek..herkes yüzeysel birşeylerden bahsetmiş.yada olaya direkt
profesyonel anlatım ile girmişler..ben windows kullanıcısıyım.ve ilk defa
pardusa geçmek istiyorum ama kurulumlarda böyle sorunlar yaşanacak ise yada
ben işim ile ilgili programları çalıştıramıyacaksam ( muadil programlar işime
yaramıyor lütfen önermeyin )  pardusu sileceğim.vede önermeyeceğim.çünkü
sadece bu söylediğim programlar değil diğer programlardada aynı sorunu
yaşıyorum.

yardımlarınız için teşekkürler