[Pardus-kullanicilari] Masaüstünde Çöp Kutusunu Geri Getirmek

Gökmen gokmengorgen at gmail.com
29 Mar 2007 Per 23:45:43 EEST

Merhaba arkadaşlar,

Önce denediklerimi söyleyeyim. Masaüstüme sağ tıklayıp konuma bağlantı dedim.
trash:/ yazdım herşey normal. bir çöp kutusu oluştu. tıklayınca çöp kutusu
açılıyor.

Fakat çöp kutusunu boşalttığım zaman simgesinin değişmesi gerekiyordu, yani
çöp kutusunun kapağı yanda olması gerekirdi. Ama bende öyle olmuyor malesef.
Sanki hep çöp kutum doluymuş gibi gösteriyor.

Bunun için, root olup konqueror'dan ~/.local/share/Trash klasörünün içindeki
dizinlerin içindekileri boşalttım. Gene bir şey değişmedi..

Yardımlarınızı bekliyorum. İyi günler..