[Pardus-kullanicilari] yaz saati

selim ok selimok at gmail.com
29 Mar 2007 Per 13:49:39 EEST

Bu sistemin de bazi dezavantajlari var. Örnegin gecenlerde bir
amerikan kanalinda duyduguma göre, bu saatlerin uygulandigi standart
tarihleri degistirmeyi düsünüyorlarmis. Yani önceden bu sekilde
ayarlanmis uygulamalar, yeni sistemlere uyum saglamak icin güncelleme
gerektirecek. KDE'nin sistemi de böyle sistem degisikliklerine göre
esnek, ancak internet'e bagli olmayan bilgisayarlar icin sorun.
Üstelik bagli olsa bile sorun yaratabiliyor. Bende ve bir cok
kullanicida oldugu gibi. Sanirim bu konu ile ilgili hata kaydi
girilmedi henüz. (Emin degilim)

Bir iyilestirme önerisi yapilabilir.

Iyi calismalar,
Selim