[Pardus-kullanicilari] yaz saati

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
29 Mar 2007 Per 11:37:23 EEST

Bu listede yogun olarak windows kullanan yoktur dusuncesi ile bilgi icin:
Windows 2003 server, Windows 98SE, Windows XP PRO, Windows XP Home, Windows Mobile 5.0
isletim sistemlerinin tumu internete bagli olup olmamalarindan bagimsiz olarak gece saat 01:00 de `yaz saati uygulamasi sebebi ile sistem saati bir saat ileri alindi, saatinizi kontrol edin` anlaminda mesaj verdiler.
Windows NT 3.51, NT4.0, 2000 ve vista versiyonlarini bilmiyorum.
Windows 95 SR2 ise calistigi sirada degil, bilgisayari kapatip acinca bu mesaji veriyor.