[Pardus-kullanicilari] pardus ve donanım desteği

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
28 Mar 2007 Çar 15:37:28 EEST

Merhaba,
Yeni bir bilgisayar toplayacağım ve pardus'ta sorun çıkarmayan bir şey olsun
istiyorum. Bu konuda önerisi olan arkadaşlara şimdiden teşekkür. (intel ya
da amd olmasına karar veremediğimden her ikisini de yazıyorum):

 Intel:
Amd
Anakart: Gigabyte 965PDQ6 965P DDR2 ses glan  sata2 16x            Gigabyte
M59LI-S5
DVDRW: Asus drw-1814BLT (Sata arabirim)
lightscribe                           aynı
TV kartı: Skystar 2 PCI Digital TV kartı v2.6Dkumandalı
           aynı
Ekran: Samsung 226BW 22'' lcd
                                                            aynı
--