[Pardus-kullanicilari] AVG Free RPM ve Pardus...

Recep Oðuz kaptanoguz at gmail.com
28 Mar 2007 Çar 11:36:06 EEST

28.03.2007 tarihinde Levent TERLEMEZ <lterlemez at anadolu.edu.tr> yazmış:

>  Sayın Kullanıcılar,
>

> Paketler arasındaki virüs programını değil de, rpm paketi ile dağıtılan
> AVGFree programını (dört Linux dağıtımı için: Debian, RHat, Suse ve sanırım
> Mandrake) kurmak istiyorum. Ama rpm2targz'den sonrasını bir türlü
> halledemedim. Daha önce deneyen ve kullanan, Pardus kullanıcısı,
> arkadaşlardan yol, yordam öğrenmek istiyorum. Birde, BOINC projesi
> çalıştırmak istiyorum. Kurup bir iki kez çalıştırdım ama her seferinde
> dosyaların BOINC klasörü oluşturulup içine açılmasına rağmen, projelere
> bağlanıldıktan sonra eklenen dosyalar bu klasörün dışında
> [...]

Sn. Kullanıcı burada sadece pardus icin yardim ve bilgi paylasimi yapilmasi
esastir. Lutfen Pardus kullanin ve onerin Ama yine Linux icin soru
sordugunuz icin yardım etmeye calisalim.
rpm2targz ile donusturdugunuz programi konsoldan komutlar vererek derlemeniz
gerekir. Bunun icin de gerekli kutuphane dosyalarinin sisteminize kurulu
olmasi gerekir. Bunlarin kurulu oldugunu varsayiyorum.
Root olarak bir konsol acip asagidaki komutlari sirasiyla yazmaniz gerekir.
./configure
make
make install

eger programi kuramazsaniz aldiginiz uyarilari buraya yazin
kolay gelsin.