[Pardus-kullanicilari] Yükleme Sorunu

Yusuf Ziya myfaby at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 23:00:36 EEST

Çok acil bir sorun daha ortaya çıktı. Pardus'u çevremdekilere sürekli
yaymaya çalışıyorum. Bu dönem 10 arkadaşımın bilgisayarına Pardus kurdum.
Geçen gün 11. denemem başarısız oldu. Bilgisayar intel Core2Duo
1.86işlemcili, 1gb ram, 200 gb harddisk, intel anakart(modeli
hatırlamıyorum).
Pardus cd'sinden bilgisayarı başlatıyorum. Kurulum ekranından en üstteki
Pardus 2007 yi seçiyorum. İlk mavi ekran geliyor ve herşey orda donuyor.
Bütün denemelerime rağmen devam etmedi. Sorun ne olabilir?