[Pardus-kullanicilari] windows ve kopete sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Mar 2007 Pzt 22:16:14 EEST

Arkadaşım
Pardus kurulumunda en sonda grubu nereye kuracağını soruyor MBR a kurdurmuş
olsaydınız hem win xp yi hemde pardus u grubda göerebilecek ve istediğini
açma şansın olacaktı.Tabi daha sonra çekirdek yükseltmelerinde güncellemeler
seni rahatça bir üst çekirdeğe taşıyacak gruba ilave açılış seçeneğini de
yazacaktı.Bunların haricinde hardınızda boş bir bölüm mevcıt ve buraya
denemek amacıyla kurabileceğiniz sistemi de Pardus grub.conf dosyasına ilave
ile onunda açılışını içeren grub ilavesini yapabilecektiniz. Anlayabildiğim
kadarıyla yeni kullanıcı olduğunuza göre en basit önerim dosyalarınızın
yedeğini alaral sıfırdan temiz kurulum yapıp kurulum sonunda grubu MBR a
kurmanız.Kolay gelsin

26.03.2007 tarihinde ali seçer <alisecer at gmail.com> yazmış: