[Pardus-kullanicilari] windows ve kopete sorunu

ali seçer alisecer at gmail.com
26 Mar 2007 Pzt 21:40:08 EEST

kopete sorunu pardusu yeniden yüklememle hallolmuş oldu teşekkürler:) ama
açılış sorunum devam ediyor. açarken sadece pardus seçeneği görünüyor
ekranda. windowsa giremiyorum. çeşitli forum ve gruplardan da sonuç
alamadım. sorunu çözmek ya da hatanın yerini belirlemek adına
yönlendirirseniz sevinirim.

26.03.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: