[Pardus-kullanicilari] nvidia

Emre Göksoy egpardus at gmail.com
26 Mar 2007 Pzt 10:29:43 EEST

Sn. Timuçin Kızılay, paylaşımınız için çok teşekkür ediyorum.
Samimi, açıklayıcı ve yararlı yazınız birçok arkadaşımıza yararlı bilgiler
sunmanın ötesinde, bu listenin gerçek amacını genişleterek göstermektedir
fikrimce: Bilginin paylaşımı!..
Bence bir dergide yayınlanabilecek makale tadındaki yazınızdan
sonra, beklentimiz, İhtiyar Delikanlı'ya (Medya PC) Pardus kurulumunuzun
sonuçlarıdır.
Tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla...OEG

25.03.2007 tarihinde Timuçin Kızılay <tim at savaskarsitlari.org> yazmış: >...