[Pardus-kullanicilari] logitech g15 klavye sorunu?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Mar 2007 Paz 22:31:50 EEST

> Make sure you have this one LOADED and also that the device exists
> crw-r--r-- 1 root root 10, 223 Jan 15 20:44 /dev/input/uinput
>
> burda kerneli uinput desteği ile derle diyor ama ben tam olarak ne
> yapmam gerektiğini anlayamadiğim için bu maili atıyorum lütfen bana
> yardımcı olursanız sevinirim.

 Çekirdek derlemenize gerek yok. uinput modülü paketlerle beraber
geliyor. Aygıtı taktığınızda otomatik olarak yüklenmezse

 modprobe uinput

 komutu ile ilgili modülü yükleyebilirsiniz.

 /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6

 dosyasının sonuna uinput eklerseniz de her bilgisayar açıldığında
otomatik yüklenir.