[Pardus-kullanicilari] creative adsl modem

Levent güzel leguzel at gmail.com
24 Mar 2007 Cmt 19:29:16 EET

biliyorum garip bir istek ama uzaktaki bir arkadaşımı internetle
tanıştırmak için creative (usb+eternet) modem için kurulumun nasıl
yapılacağını anlatmam lazım. ama bir türlü anlatamadım telefondan.
sizden istediğim creative modem sahibi olan varsa modem kurulumunu
nasıl yaptığımızı (192.168.1.1 adresine girin sonra wan a tıklayın
gibi) açıklayabilir misiniz. mümkünse birer de ekran görüntüsü ekleyim
bana mail atabilirmisiniz. internaeti alt üst etmeme rağmen modemin
ayarlarının nasıl yapılacağını anlatan bir site bulamadım.

zaman ayırabilirseniz çok makbule geçecek şimdiden teşekkürler.

--
Levent GÜZEL