[Pardus-kullanicilari] pardusu 2 sistemli makinede nasıl kullanaca�ız

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
24 Mar 2007 Cmt 17:33:21 EET

Pardus'u ikinci diskinize yeniden kurun..kurulum sonrasında Grub Ön
Yükleyiciyi kurulacak yer olarak Birinci diskin başına MBR ' u
seçin..Sorununuz büyük ihtimalle düzelecektir..Eğer Grubta MACOS ile ilgili
seçenek çıkarsa Pardus'u açtıktan sonra bu seçeneği GRUB.CONF dosyasından
silebilirsiniz..

NOT : MacOS lisanslı ve ücretli bir işletim sistemidir..Pardus gibi özgür
değildir..