[Pardus-kullanicilari] pardusu 2 sistemli makinede nasıl kullanaca�ız

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Mar 2007 Cmt 17:09:31 EET

Arkadaşım
Pardus kurulumu sonunda grubu MBR kur seçeneği ile xp ve pardus grubunu
oluşturabilirsiniz.Bunun haricinde elinizde Pardus çalışan Cd si ile
başlatıp grub menulst dosyasını açıp grub u MBR yazdırabilme kayıt seçeneği
ile oluşturabilirsiniz, Bu konuda Resmi olmayan Pardus wikisinde açıklayıcı
dökümana ulaşabilirsiniz.Kolay gelsin

24.03.2007 tarihinde Ben Bilirim <benbilirim3 at hotmail.com> yazmış: