[Pardus-kullanicilari] nvidia 6600

emrah yumuk emrahyumuk at gmail.com
23 Mar 2007 Cum 13:38:29 EET

nvidia chipsetli 256 mb asus extreme N6600 ekran kartım için
nvidia-glx,nvidia-kernel ve nvidia-tools paketlerini yükledim. sürücüler
doğru yüklenince nvidia logosu çıkıyormuş, ama çıkmadı. sonra aynı
paketlerin new olanlarını yükledim. yine olmadı. hangi sürüvüyü yüklemem
lazım.?
ve hala şu sorunum devam ediyor: pardusü açtığımda ekran biraz yana kaymış
oluyor.monitorün üzerindeki düğmelerden ekranı düzeltiyorum. sonra windows
xp yi açtığımda ekran yine kaymış.tekrar düzeltiyorum. bu sefer parduste
bozuluyor.
yardımm lütfen....