Çok Tuşlu Mouse u Çalıştaramıyorum (Nette bulduklarım fayda etmiyor)

Doruk KUBAN kuban.doruk at yahoo.com
23 Mar 2007 Cum 12:26:31 EET

İyi Günler,

Öncelikle tamamen bir acemi olduğumu belirtmek isterim, yani Linux'a oldukça yeniyim ve Logitech'in MediaPlay mouse unu kullanıyorum. Mouse u Pardus'ta nasıl çalıştaracağımı araştırırken daha önce mail list'te konusunun geçtiğini ve çözüme kavuştuğunu gördüm. Ancak ben her şeyi adım adım yazıldığı gibi yapmama rağmen (lmpcm dahil) tam olarak çalıştıramadım; medya tuşlarından media tuşunu kısayol olarak ayarlamayı becerdim ama sonraki şarkı - önceki şarkı, çal-duraklat ve ileri-geri tuşlarını çalıştırmayı beceremedim. Klavye kısayollarında, İleri-geri tuşları hariç hepsini görüyor ama yukarıda saydıklarımı atayamadım, daha doğrusu neye atayacağımı bilemedim. Ayrıca teker tuşu aşağı-yukarı kaydırma yerine ileri-geri yapıyor bunu da anlayabilmiş değilim. İnternette aklıma gelen her yere baktım ama teker sorununu dışında pek bi' şey halledemedim. Bana bu konuda yardım edebilirseniz
 sevinirim. Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

Mail list arşivinde bulduklarım:

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-November/009817.html
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-October/007175.html

Saygılar
Doruk KUBAN

 Get your own web address.
 Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.