[Pardus-kullanicilari] Beryl ne zaman :(((

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 16:00:12 EET

Tesekkurler Kubilay Bey
Fakat ben ilk mailimde de belirttigim gibi
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_Kurulumu
ustteki linkte yazilanlari yapmaya calistim fakat ATI ekran kartlari icin
xorg.conf dosyasinin duzenlenmesi kismini aynen uygulamama
ve hatta

update-opengl xorg-x11
bu komutu verdikten sonra
Switching to xorg-x11 OpenGL interface
bu ciktiyi almama ragmen CTRL+ALT+BACKSPACE kombinasyonu sonrasi bir
daha goruntu gelmiyor. Konsola girip de xorg.conf
dosyasini eski haline getirmek zorunda kaliyorum. O yuzden beryl kuramadim.

20.03.2007 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <kubilay at kocabalkan.net> yazmış: