[Pardus-kullanicilari] Beryl ne zaman :(((

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 12:07:07 EET

Selamlar,
uzun suredir listeyi takip ediyorum bir cok kullanicinin ATI ekran karti
sorunu ve bununla birlikte beryl kurulamama sorunu oldu ve oluyor.
Listeye gelen maillerde onerilen hemen hemen her seyi yaptim fakat 3B
destegini bir turlu ayarlayamadim( Direct Rendering=NO :( )
Acaba  biz ATI ekran karti kullanicilari BERYL kurabilecek miyiz bir gun?
Gercekten imreniyorum Beryl kurup da sorunu olanlarin maillerini gorunce :)

NOT: Pardusla ilk tanisip Pardus1.0 kurdugumda ATI nin websitesinden
indirdigim surucuyu kurmustum ve o zaman direct rendering=YES
olarak gozukuyordu. O gunden bu gune bir daha DIRECT RENDERING=YES
yapamadim.
Ekran kartim ATI Mobility Radeon X1300
ACER 5502ZWXMI notebook kullaniyorum

iyi calismalar