[Pardus-kullanicilari] Actioncube'ü kurarken Beryl'i bozdum :)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 11:31:35 EET

19.03.2007 tarihinde Selim İmre <selimimre at gmail.com> yazmış:

>  Maalesef biraz aceleci davrandım ve ne Pisi Log dosyasını öğrendim

bu listede birkaç kere daha yazdım ama burada da yazayım:
./makeall komutunu verdiğiniz dizinde make uninstall komutunu vermek
yeterlidir.
bu dizin genelde ev klasörünüzde beryl veya beryl/trunk isminde oluyor.
bu dizini make uninstall komutunundan önce ailerseniz tekrar kaynak kodu
indirmeniz gerekir.

bir diğer ihtimal pisi paketinden beryl kurmuş olabilirsiniz. o zaman zaten
paket
yöneticsinden bu iş çocuk oyuncağı...