[Pardus-kullanicilari] hata.pardus.org.tr ve dhcp olmayan wireless

Umut D. linuxlist at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 00:43:57 EET

Merhaba,

hata.pardus.org.tr sitesinde, daha önce yaptığım bir hata talebini
bulamıyorum. Hata düzeltildi de mi kaldırıldı yoksa hata ciddiye
alınmadığından mı kaldırıldı bilemiyorum. Ayrıca sanırım alt tarafta bulunan
"Benim Taleplerim" bağlantısı da düşündüğüm işi yapmıyor.

DHCP olmayan şifreli bir bir kablosuz ağda network-manager ile yapılan
bağlantının çalışmaması hatasının düzeldiğini bildirmek istiyordum.

Şimdi de ağ ikonunu sağ alttaki alana nasıl getiririm onu arıyorum.

Kablosuz ağ bağlantımı yapabilmek için her açılışta gidip çentiğine basmam
gerekiyor. Aklında tutamıyor.

Saygılar.