[Pardus-kullanicilari] Pisi hk

Taki Cakiroglu takicakb at gmail.com
19 Mar 2007 Pzt 23:54:12 EET

Panel üzerine sağ tıklayarak kickoff menüye geçiş yaparsanız, pardus düğmesi
içinde bir arama kısmı gözüküyor, burada bir iki harf yazarak da programlara
erişilebilir. Bulduğunuz programların simgelerine sağ tıklayarak sık
kullanılan programlar listesine de ekleyebilirsiniz.

19.03.2007 tarihinde Hakan Sönmez <tryers at gmail.com> yazmış: