[Pardus-kullanicilari] Wireless Stick / Kaynaktan paket kurma

selim ok selimok at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 15:17:36 EET

Liesmich.html dosyasinda söyle diyor;
1. Paketi actiktan sonra /fritz/src dizinine gidin ve  make komutunu verin.
2. Orada olusan .ko uzantili (modül) dosyayi /lib/module/'uname -r'/extra
klasörüne kopyalayin diyor.
'uname -r' kismina konsolda uname -r komutu verince cikan cekirdek ismi ve
sürümü yazilacak tabi. Birde make install komutu verilecekmis ama öyle bir
yazmislarki  bu .ko uzantili dosyayi oraya atmak icin bir alternatif mi
yoksa gereklilik mi anlamadim. (Piskinlik yapip sucu yaziyi yazana atiyorum
bide :)

Birde cekirdegin wireless uzantisi (bu da neyse iste) ile konfigüre edilmesi
gerekiyormus. (CONFIG_NET_WIRELESS=y) diye birsey yazmislar.

Anladiklarim bu kadar. Sanirim hayatim boyunca hic bir dili adam akilli
ögrenemeyecem :)

Iyi calismalar,
Selim

18.03.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: