[Pardus-kullanicilari] Wireless Stick / Kaynaktan paket kurma

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 14:54:40 EET

2007/3/18, Engin Uysal <engin19 at gmail.com>:

> Tüm yapabildiklerimi ve bilgisayarın bana verdiği cevapları aşağıya
> yapıştırıyorum. Ayrıca readme ya da install dosyası çıkmadı paketin içinden.
> Liesmich.html diye bir dosya var, sanırım bunun içinde nasıl kurulacağı
> yazıyor ama almanca olduğu için birşey anlaşılmıyor, büyük ihtimalle de suse
> için anlatıyor.

evet indirip baktım. Liesmich.html dosyasında hem suse hem diğer distrolar
için anlatıyor, tabi ki almanca.
işin ilginç tarafı suse için olan kısım almanca olsa da anlaşılabiliyor,
diğer distrolar için olan karışık :-)

bu listede almanca bilen en az bir kişi var umarım yardımcı olan birisi
çıkar..

kolay gelsin...