[Pardus-kullanicilari] Çalýþan cd'de görünmeyen hdd

nikomedya at turkcell.com nikomedya at turkcell.com
18 Mar 2007 Paz 12:04:15 EET

Merhaba;Ben pardus'un çalışan cd versiyonunu kullanıyorum ancak kullandığım makinalardaki hdd'ler gözükmüyor.Herhangi bir flash disk taktığımda onu tanıyor ancak aynı hdd'lerde olduğu gibi ona erişmemi engelliyor.Bu konuda yanlış bildiğim yada yaptığım birşeyler olabilir.Bana yardımcı olabilir misiniz?

TurkcellE-PostaAdresi, Turkcell'in abonelerine sunduÄŸu bir e-posta servisidir.
Bu servis ile yapılan haberleşmeler kişiye özeldir,
Turkcell Ä°letiÅŸim Hizmetleri A.Åž.'den gelmemektedir.