[Pardus-kullanicilari] grub.conf

Yılmaz DARCAN darcany at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 12:04:04 EET

Ahmet bey açılış ekranında padusun altındaki satırları editle gördüğümde
satır başındaki kernel 2.6.18.6-75 sondaki ise 2.6.18.6-80 olarak
gözüküyor.sanırı birini değiştirmişim.fakat değişikliği nasıl kaydederim
bilemedim.(Bu şekilde açmak istediğimde "Error 15:file not found mesajı
alıyorum)

18.03.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: