[Pardus-kullanicilari] xp de 85 hz çalışan bilgisayar pardusta 75 çalışıyor. xorg aşağıda yazılı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
18 Mar 2007 Paz 00:44:18 EET

On Sun, 18 Mar 2007 00:03:58 +0200
"ahmed yasar" <yasar.tuncez at gmail.com> wrote:

> Merhaba,
> Tam da şu anda ihtiyacım olan şey... Ati xpress 200 (onboard) ekran
> kartı mevcut olan sistemime nvidia 7100gs ekran kartı takmayı
> düşünüyorum. Bu durumda zorg herhangi bir işlem yapmama gerek
> bırakmadan her şeyi halledecek mi?

 Henüz kapalı kodlu sürücüler için özel bir işlem yapmıyor, sadece
ilgili paket kurulu ise ona göre ayar yapıyor.

> Depodan ati nin sürücülerini v.s kurmuştum. Onları kaldırıp nvidia
> için paketleri kurmam gerekmiyor mu?

 Gerekiyor, zorg şu anda sizin için paket yüklemiyor. Ama nvidia
pakedini kurup sistemi kapatıp yeni kartınızı takınca ona göre ekranı
ayarlayacak.

> Son olarak bu ekran kartı için nvidia-old paketlerini de yüklemem
> gerekecek mi?

 old olanlarını yüklememeniz gerekiyor, normal nvidia paketlerini
yüklemelisiniz.