[Pardus-kullanicilari] xp de 85 hz çalışan bilgisayar pardusta 75 çalışıyor. xorg aşağıda yazılı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 00:28:37 EET

18.03.2007 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,

merhaba,

Tam da şu anda ihtiyacım olan şey... Ati xpress 200 (onboard) ekran kartı
> mevcut olan sistemime nvidia 7100gs ekran kartı takmayı düşünüyorum. Bu
> durumda zorg herhangi bir işlem yapmama gerek bırakmadan her şeyi halledecek
> mi?

en basiti xorg.conf dosyanızın adını değiştirin yenisi oluşacaktır.

Depodan ati nin sürücülerini v.s kurmuştum. Onları kaldırıp nvidia için
> paketleri kurmam gerekmiyor mu?

ati sürücüsünü kaldırıp nvidia kurun. gerekirse biostan onboard kartı
kapatın.

Son olarak bu ekran kartı için nvidia-old paketlerini de yüklemem gerekecek
> mi?

hayır bahsettiğiniz kart için nvidia-old paketleri gerekmez zaten paket
yöneticisi çakışma hatası verecektir.