[Pardus-kullanicilari] Konsole >Celestia durum aynı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Mar 2007 Cmt 23:24:15 EET

>        Onur Bey kusura bakmayın sizin yazdığınız çözümü uygulayamadım
> daha doğrusu kıt bilgimden dolayı anlayamadım sanırım. Çok yeni
> kullanıcıyım :( yani öğrenecek daha çoook şey var...

 Aslında sizi bu kadar uğraştırmadan bu sorunu çözebilmemiz gerekiyor,
ancak malesef intel kartların bazıları desteklediği çözünürlük, bağlı
olduğu monitör gibi bilgileri eksik/yanlış ilettiği için bu işlemleri
yapmak zorunda kalıyorsunuz.

 programlar -> sistem -> konsole   uygulamasını çalıştırın

 su -  (boşluk ve - yi unutmayın)

 komutunu girip yönetici / root parolasını giriyorsunuz. Daha sonra

 915resolution -l

 komutunu verin, size bir liste gelecek. Bu listeyi buraya iletirseniz
çözüm için bir öneride bulunabiliriz sanıyorum.