[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 'de çeşitli sorunlar ve sorularım

emrah yumuk emrahyumuk at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 23:22:43 EET

*ilk sorunum ekran boyutu ile alakalı. pardus 2007 yi kurdum. ekran biraz
kaymış bir şekildeydi . monitörün ayarlarından düzelttim. ama sonra windows
xp yi açtığımda bu sefer windows un ekranı kaymıştı. windows xp de
düzelltitğimde tekrar parduste bozuldu.
*ikinci sorunum pardus 2007 de herhangi bir işlem yaptığımda internete filan
girdiğimde altta bi text çıkıyordu şu işlem şu zamanda yapıldı diye.
kapattığımda tekrar çıkıyordu.
Pardus 2007 de bu iki sorunla karşılaştım. daha pardus 2007.1 felis chaus u
kurmadım...
ve bunların haricinde üç sorum var.
*birincisi bilgisayar başlarken iki işletim sisteminden pardus en başta ve
bırakıldığında pardus açılıyor. bu sırayı nasıl değiştirebiliriz?
*ikincisi pardus u kurduğumuz hardisk bölümüne format atınca windows da
açılmıyor. sadece pardusu kaldırmayı nasıl başarabiliriz?
*üçüncüsü windows un görünümüyle pardusu karşılaştırdığımda pardusun
görünümü çok soluk, renkler gerçekten çok cansız.diğer linux işletim
sistemlerinden de daha soluk renklere sahip. mesela turkix de kubuntu da çok
daha canlıydı. neden pardus bir windows kadar canlı renklere sahip değil?

Emrah YUMUK
**