[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası ffmpeg paketinde hata. (kaffeine divx)

Guney Can Gokoglu | gCg pk at gcg.gen.tr
17 Mar 2007 Cmt 13:40:18 EET

güncelleme yapıp felis'e geçtikten sonra kaffeine ile 1 gün önce
izleyebildiğim divx codecli video dosyalarını izleyemediğimi
farkettim. codeclerinin ne olduğunu tespit etmek için ffmpeg
kullanmayı denediğimde ise ffmpeg in çalışmadığını gördüm ve kaffeine
in de divxleri düzgün oynatamamasındaki sebebin bu olabileceğini
düşündüm.

gcg at gcg-pb ~ $ ffmpeg
      2967:     Error in lookup 0 - missing (?) - fallback to deps &
then global ? ...
ffmpeg: symbol lookup error: /usr/lib/libavcodec.so.51: undefined
symbol: faacDecDecode
gcg at gcg-pb ~ $