[Pardus-kullanicilari] HDA Intel o/b ses kartı nasıl ayarlanır?

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
17 Mar 2007 Cmt 13:10:51 EET

Dostlarım,
Arşivden hata 4416 yı buldum, önerilenleri
uyguladım ama gene de sonuç
alamadım.
Yani bulduğumla da yetinmeye itirazım yok ama bunun
bir doğrusu olması lazım.
Lütfen bu konuda çalışmış olan arkadaşlardan
yardım istiyorum.

Saygılar

17 Mar 2007 Cts tarihinde şunları yazmıştınız:
> Merhaba dostlar,
>
> i955xbk anakartımın kendi ses kartını Pardus'ta
bir türlü verimli olarak
> kullanamıyorum.
> Güncelleştirme öncesinde 4 hoparlörden ses
alabilirken şimdi ikiye düştü.
> Alsaconf'u güncelledim, çalıştırdım, Kmix den
tüm ayarlamaları denedim ama
> bir türlü 4 lü çıkış alamadım.
> Muhakkak bir yerdeki bazı ayar dosyalarıyla
oynamak gerek, ama bilmiyorum.
> Lütfen bu konuda bilgi verebilecek arkadaşlardan
yardım diliyorum.

> Saygılar.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da