[Pardus-kullanicilari] latince .ingilizce ne bana kendi dilim gerek

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 10:02:19 EET

Arkadaşım
Ulusal işletim sistemimiz için konulan isim ve sürüm adları İthal değil öz
be öz Anadolumuzun TÜKETTİĞİMİZ veya TÜKETMEK ÜZERE OLDUĞUMUZ varlıklarının
adlarıdır.Siz bir cins köpek olan BULDOG köpeğine ne diye ad
koyabilirsiniz.Zamanında ilaçlar ve botanik ile hayvanlar için adlandırma
Latince yapılmış anlayamadığınız TIBBİ terimleri tartışmıyor ÖZEL İSİM
sayılan bir varlığı tartışıyoruz.Madem Tartışıyoruz herşeyin Türkçe olmasını
istiyoruz da neden mallerimizde bile yabancı kökenli kelimeleri kullanmaktan
sarfı nazar etmiyoruz.(Pardon biraz eski galiba)skınmıyoruz1.... İyi günler
ve iyi çalışmalar

16.03.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: