[Pardus-kullanicilari] latince .ingilizce ne bana kendi dilim gerek

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 23:16:16 EET

biz millet olarak ne zaman bütün ferdleri olarak ceddimizin kalp ve ruhu ile
bağlı olduğu davayı davamız kabul edip vatan milletimizi namusdan daha ileri
ve değerli görürsek ve bu amaçla hedefler belirlersek tabi bu amaçlara
ulaşabilmek için gerekli fiiliyatı yerine getirirsek o zaman uygar
medeniyetler seviyesi denilen şey topuğumuza bile yetişmez  tarih buna
şahit.

 ne zaman nemelazım  bana ne  o yapsın  demekten vazgeçip herkes özü ve
benliğini muhafaza edip çalışırsa. o zaman bizim ne latinceye ne almancaya
tezelzüle tenezzül etmeyiz. o zaman yaptığımız ürüne türkçemizden isimler
verebiliriz  yani bu konulara biraz girmek siyasileşiyor gibi oluyor. ama
bundan 60 yıl öncesi kayseri tayyare fabrikasında tek kanatlı uçan uçağı
bizim yaptığımızı ve kısa bir süre sonra big kardeş DBA bize bedava uçaklar
vermeyi nato du falan derken o fabrika kapanıp mobilya ürettiğini duydum
tüylerim ürperdi.neyse fazla lada siyasi konu yeri deil burası.

önceki arkadaşlara katılarak daha bizden daha miilli bir isimler ile
piyasaya sürülmesini temenni ediyorum

KİMİN HİMMETİ MİLLETİ İSE O TEK BAŞINA BİR MİLLET GİBİDİR. KİMİN HİMMETİ
KENDİ NEFSİ İSE O  İNSAN İSMİNE LAYIK DEĞİLDİR.

İNŞAALLAH  millet olarak her ferdimiz bir millet değerinde kendini gösterir
o zaman arşa değer belkibaşım