[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Ahmet Nuri Deniz ahmetnuri at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 18:09:51 EET

Arkadaşlar Open Vpn İle deneme Yapıyorum.

Vpn ile vpn server a bağlanabiliyorum. Ancak ağdaki diğer bilgisayarlara
bağlanamıyorum.
Open vpn 10.8.0.0 da Mekez local i 192.168.0 lı blokta
Yaptığım araştırmalara göre VPN clint ip ile uzaktaki clint in local ip si
aynı olursa open vpn çakışıyor.
Bu durumda sistem dengesiz oluyor. busorunun çözümü için Open Vpn nin Bizim
local ile aynı ip yi alması lazım

sorun bu bu konuda bana yardımcı olurmusunuz?
Sorunun çzöümü tahminimce Open VPN server ı 192.168.1.1. li bloğa almaktan
geçiyor, tabi clint larada aynı ibloktan ip vermeli Linux kullanıyorum
webmin var bu işlem nasıl yapılır.
her türlü fikirlere açığım
Teşekkürler