[Pardus-kullanicilari] cözünürlüğümü ayarlayamıyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 00:01:45 EET

15.03.2007 tarihinde cihan inan <cihan253 at gmail.com> yazmış:

> ekran kartım : *  TUL - X1950PRO EXTREME *atinin bir ekran kartı bu.
> xorg.conf da driver vesa gözüküyor. bilgilendirmem eksik olduğu için özür
> dilerim.

kendim ati kullanmadığım için size wiki'deki anlatımın linkini verebilirim:
http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:ATI_S%C3%BCr%C3%BCc%C3%BC_Kurulumu

burada belirtmem gereken konu beryl kurulumu yapacaksanız bunu kurmanız
önerilmiyor
ama oyunlardan tam performans almak için bu sürücüleri kurmanız tavsiye
ediliyor.
Muhtemelen çözünürlük de sürücü kurduktan sonra hallolacaktır.

kolay gelsin...