[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: VÝRÜS TARAMA PROGRAMI

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
15 Mar 2007 Per 11:03:28 EET

Ekrem SEREN wrote On 03/15/2007 02:22 AM:
> 14.03.2007 tarihinde *nevzat gulec* <nevzatgulec at yahoo.com
> <mailto:nevzatgulec at yahoo.com>> yazmış:
>
>     clamav  ı   indirdim ama nasıl
>     çalıştıracağım???? programlar içinde bulamadım
>

> Bu listedeki arkadaşlardan rica ediyorum. Birine antivirüs yazılımı
> kurmayı tarif ederken lütfen "clamav"ı kurmasını istemeyin. Clamav'ın
> grafik arayüzü olan Klamav'ı kurmasını isteyin. Klamav zaten, clamav'a
> bağımlıdır. Bu yüzden Klamav''ı kurarsanız depodan  herşey sorunsuz
> yürür.
>
> Nevzat bey, siz Klamav paketini de kurarsanız, Clamav'ı grafik arayüzü
> [...]
Bu önerinize katılıyorum.

Aslında bu konular listede bir kereden fazla tartışıldı, detaylı
açıklamalar yapıldı. Belki de her seferinde "klamav kur" demek yerine
liste arşivlerine yönlendirilse daha da iyi olabilir. (Zira liste
arşivlerinde "Linux'a virüs bulaşır mı?", "Antivirüs yazılımına ihtiyaç
var mı?" ve "e o zaman clamav niye depoda?" sorularının da cevapları var)

http://liste.pardus.org.tr/arama/

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen