[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 14, Konu 229 help

Emre Göksoy egpardus at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 19:05:05 EET

Efkan Bey,

aşağıdaki yanıt Sizin için yazılmış. Sorununuz bununla çözülmüyorsa lütfen
belirtiniz, ona göre yardımcı olacak birileri çıkabilir. Bir de posta
sunucunuz (hotmail) UTF-8 desteklemediğinden mümkünse türkçe karakterleri
kullanmadan yazınız.

Saygılarımla

14 Mar 2007 Çar 15:28 tarihinde, Mevlüt KOÇAK şunları yazmıştı:
Merhaba,

 Error 23 Error while parsing number
 press any key to continue

 //Burda bir tuşa bastığınız zaman bozuk görüntüye sahip bir menü gelecek.
 Ok tuşlarını kullanarak bu menü üstünde hareket ederek ilk satırın üstüne
gelin
 ve aşağıdaki sıra ile ve sayıda yazılan tuşlara basın
 * E
 * D
 * E
 * 7 kez saÄŸ ok tuÅŸuna
 * 4 kez delete tuÅŸuna
 * Enter tuÅŸuna
 * aşağı ok tuşuna
 * E
 * 7 kez saÄŸ ok tuÅŸuna
 * 4 kez delete tuÅŸuna
 * Enter tuÅŸuna
 * B tuşuna basın.

 hepsi bu kadar.

 Mevlüt KOÇAK
 Artvin ValiliÄŸi
 Bilgi Ä°ÅŸlem Birimi

14 Mar 2007 Çar 17:00 tarihinde, efkan YAZICIOÐLU ÅŸunları yazmıştı: