[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 14, Konu 229 help

efkan YAZICIOĞLU efkanyazicioglu at hotmail.com
14 Mar 2007 Çar 17:00:42 EET

help
Benim bilgisayarimda  önceden pardus kuruluydu anakartimi ve islemcimi ram
ve ekran kartımı degistirmek icin arkadasa verdim. o degisimi yapmıs Windows
xp kurmus bana gonderdi ben pardusu kumak istedim cd den baslattım stage2
diyo sonra error 23:error wihile parsing nubber hata mesaji veriyor ekran
cok
kötu göruntulerle  pardus 2007 yazisi ve bir kac secenek geliyor .denedim
ama kurulmuyo anakartım sebebiyle olabilirmi veya ekran kartım anankart
foxconn 945 p7md vya 945 g7md  islemci p4 2800 2mb dual exrankarttı atı
x1050
ekrankartı su an okuldayım.2007 1 ide indirdim belki 2007 cd ciziktirdiye
ondada ayni hatayı verdi pardus ata 2007 2007.1 hicbiride kurulum
yapamıyorum
ferhat bey live cd kullanarak makinenizi pardusda başlatın
...makine acildikdiktan sonra# grub-install /dev/hdXx sizin  pardus kurulu
diskinize denk gelen harf # fidks  -l bu dediklerinizi ekran gelmiyoki
yapayim dostamı yapmam lazım pardus hic kurulu değil bilgisayarda ve
cahilligimi maruz gorun
cd den baslamıyor dedigim gibicok bozuk bir ekran cikiyor o seceneklere
basıncada hic bir etki yapmiyor. cd den baslattım stage2 diyo sonra error
23:error wihile parsing nubber hatası veriyor bilgisayara xp kurarken
format atmıs pardus yok ve
kurulmuyor lutfen yardım edin simdiden tesekkurler

Siz siz olun MSN'den hava durumunu ögrenmeden evden çikmayin!
http://www.msn.com.tr/havadurumu/