[Pardus-kullanicilari] Rahatsiz Edici Görünüm

selim ok selimok at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 18:19:53 EET

Bu daha cok yanlis cözünürlük degeri secilmis gibi görünüyor.
Ekraniniz sanirim genis ekran ve uygun cözünürlük secmediginizde yazilarin
bu sekilde görünmesi normal. Su anda hangi cözünürlügü kullaniyorsunuz?
Normalde hangi cözünürlügü kullanmaniz gerekiyordu (örnegin windows'da
cözünürlük nedir)?
Mesela benim ekranim 1680x1050 cözünürlük 16:10 oraninda. 4:3 oraninda bir
cözünürlük secersem 1024x786 yada 16:10 oraninda bile olsa 1680:1050 disinda
bir cözünürlük secersem ekranda cikan yazilar bu sekilde görünüyor.

Iyi calismalar,
Selim

13.03.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: