[Pardus-kullanicilari] Rahatsiz Edici Görünüm

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
13 Mar 2007 Sal 17:04:18 EET

Ekran tazeleme hızı (60 ~ 85 Hz) da düşük
olabilir.

      http://imaj.at/13839

>Hayır titreme felan değil yazılar gözümü
rahatsız ediyor, yani renk düzeni
>vb. sorun yok. Mesela windowsta yazılar daha net
görünürken pardusta bu
>netliği yapamadım, belli bir süre sonra yazıları
okudukça gözlerde
>yorulmaya
>sebeb veriyor bunun ayarını tam olarak yapamadım.

gmail.com>
Görünüm

Gamma veya contrast
>sorunu
paylaşabilirsiniz:

hotmail.com> yazmış:

ekran gözleri rahatsiz
Tesekkürler...

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da